Müşteri İlişkileri Yönetimi

Eğitimin Amacı
Müşteriyi tanımak, müşteri ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlamak, müşteri şikayetlerini minimize etmek ve olası müşteri şikayetlerini doğru yöneterek rekabet avantajı sağlamak, verimlilik ve karlılığı arttırmaya çalışmak eğitimin başlıca amaçlarıdır. Ayrıca kurumun mevcut ve potansiyel müşteriler ile etkileşimini yönetmeyi amaçlamaktadır. Müşteri İlişkileri satış faaliyetlerini destekleyerek müşteri segmentasyonunu oluşturur. Böylelikle yeni müşteri kazanılmasını sağlayacak etkinliklerde görev alır.

Eğitimin İçeriği
Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir?
Tüketici, Müşteri, Özel Müşteri Kavramları
Hedef Pazar ve Müşteri Profili
SWOT Analizi
Müşteri Memnuniyetinin Faydaları
Müşteriyi Kazanma Ve Elde Tutma Yöntemleri
Müşteriler İçin Neler Önemlidir?
Müşteri İçin Değer Yaratma
Müşteri Temas Ve İletişim
Müşteri Kriz Yönetimi
Müşteri Şikâyetlerinin Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yol Haritası Oluşturma
Aksiyon Ve İletişim Planları

Eğitimin Hedef Kitlesi
Kendisini bu alanda geliştirmek isteyen ve kariyer planında bu departmanda görev almak isteyen üniversite öğrencileri, Müşteri ile doğrudan iletişim halinde olan tüm çalışanlar, firma yöneticileri ve bu konuda uzmanlaşmak isteyen herkes.

Eğitimin Önkoşulu
Herhangi bir ön koşul yoktur.

Eğitimin Çıktısı
Müşteri ilişkileri yönetiminin amaç ve faydalarının kavranması, müşteri ilişkileri yönetim sürecine hakimiyet kazanılması, müşterilerle daha sağlıklı ve güçlü ilişkiler kurma, müşteri verilerine dayalı sonuç odaklı eylemler tasarlanması, müşteri sadakatini artıracak eylemlerin belirlenmesi ve müşteri şikayet yönetim sürecinin kavranması.

Eğitimin Süresi
12 ders saati

Eğitimin Gün ve Saatleri
Pazartesi ve Çarşamba günleri 18.00-20.45 saatleri arasında 3 'er ders saati olarak yapılacaktır.

Eğitmen(ler)i
Doç. Dr. Aslı Karataş
Detaylı bilgi ve ön kayıt için tıklayınız.