İş Hayatında Çatışma Çözümü Teknikleri
Eğitimin Amacı
Farklı görüşlerin varlığı kurumun gelişimine katkı sağlar fakat görüş ayrılıkları iyi yönetilmediği zaman çatışmalar iletişim kopukluğu gibi sorunlar meydana gelmektedir. Bütün bunların çözümü için bu eğitimin amacı katılımcılara çatışmalar ve fikir ayrılıkları yaşandığında belli başlı bu stresi yönetebilecek ve iletişimi güçlü hale getirecek tekniklerin öğretilmesidir.
Eğitimin İçeriği
Empati Nedir? Çatışma Analizi Nasıl Yapılır?Çatışma Çözüm Tarzları Nelerdir? İş yeri özelinde çatışma sonrası sağlıklı ilişkiler Nasıl Kurulabilir? gibi soruların cevaplarını bulabileceğiniz içeriğe sahip bir eğitimdir.
Eğitimin Hedef Kitlesi
İş hayatında yer alan yetişkinler.
Eğitimin Çıktısı
Katılım Belgesi verilecektir.
Eğitimin Gün ve Saatleri
1 ay boyunca, haftada 1 (bir) dün, günde maksimum 3 saat olacak şekilde programlanmıştır.
Eğitmen(ler)i
Prof. Dr. Füsun ÖZDEMİR
Detaylı bilgi ve ön kayıt için
tıklayınız.